Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Bewonersbrief gemeente Den Haag met enquete

De planning van de wijkagenda Bloemenbuurt krijgt steeds meer vorm. 

Zie hieronder de bewonersbrief van de Gemeente die u als wijkbewoner Bloemenbuurt op 8 november in de bus hebt gehad.

De enquêteperiode loopt van 8 november t/m 2 januari. 

In januari staat de Gemeente met de koffiekar in de Bloemenbuurt om in gesprek te gaan:

– 15 januari @ Bosjes van Pex, mogelijk ter hoogte van café Pex en 
– 17 januari weer @ Goudsbloemlaan thv notenkraam.

Back to top