Het wijkberaad zoekt een beheerder en een coördinator verhuur voor de ruimtes die we (ver)huren in ons wijkgebouw aan de Anemoonstraat 25.

In het wijkcentrum vinden diverse activiteiten plaats, zoals leesclubs, schaken, bridge, scrabble, huiskamer, koffieochtend, kookclub, yoga, zangkoor; en er is een tuinwerkgroep. Ook vindt zaalverhuur plaats.

Beheerder

We zoeken een vrijwilliger die enkele uren per week tijd heeft, om ervoor te zorgen dat onze accommodatie in goede staat verkeert voor alle uitgevoerde activiteiten. Het gaat daarbij om de volgende zaken:

 – Technisch onderhoud (kleine mankementen en storingen);

– Aansturen van de schoonmaak;

– Contacten onderhouden met de gemeente (verhuurder), de gebruikers en huurders binnen het pand;

 – Contacten onderhouden met het bestuur inzake het reilen en zeilen van het pand.

Coördinator verhuur

We zoeken ook een coördinator voor de verhuur van de zalen voor activiteiten van en voor buurtbewoners; dit gaat grotendeels per e-mail. De tijdsbesteding is enkele uren per week. Het takenpakket omvat onder meer de volgende zaken:

– Correct sleutelbeheer samen met onze ondersteuner van het wijkberaad;

– Het plannen van de verhuur;

– Het onderhouden van contacten met buurtbewoners die willen huren (informatie vragen, reserveringen afspreken);

– Het verschaffen van toegang tot het gebouw en de gehuurde zalen en controle op de oplevering;

– Het onderhouden van contact met de penningmeester inzake de betalingen.

Beide rollen kunnen ook gecombineerd worden, mocht je daar tijd voor en interesse in hebben.

Wat vragen wij?

Kernwoorden zijn mensgericht, sociaal, ook een beetje streng, handig, flexibel, digitaal, gezellig en energiek! Voor de werkzaamheden is een kleine maandelijkse vergoeding beschikbaar.

Woonachtig in de Bloemenbuurt is een vereiste.

Ben je geïnteresseerd?

E-mail naar bestuurslid Paul van den Berg (paulvandenberg@dehyacint.nl) of voorzitter Jan Vonk (voorzitter@dehyacint.nl)

Back to top