Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Inloopbijeenkomst Wijkagenda Bomen- en Bloemenbuurt

This event has ended

Op 29 januari kunnen alle bewoners van de Bomen- en Bloemenbuurt vanaf 19:00 tot 21:00 uur binnenlopen in Wijkcentrum de Hyacint (Anemoonstraat 25) om vragen te stellen, een toelichting te krijgen of hulp bij het indienen van ideeën voor de Wijkagenda van de Bomen- en Bloemenbuurt.

Kijk voor meer informatie op: www.wijkagendabomenbloemenbuurt.nl

Back to top